Hjemmesiden bruger cookies, billeder og video

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere og hjælper os med at levere vores tjenester. De oplyser, hvordan du bruger vores hjemmeside og hjælper os med at forbedre din og andres oplevelse af hjemmesiden. GDPR: Forvent, at vi tager billeder og optager video af pladsen og vores gæster, som vi bruger på website og sociale medier. Ønsker du ikke dette, kan du skrive en e-mail til info@hedebocamping.dk Klikker du videre på hjemmesiden, accepterer du ovenstående.

Du kan læse mere om vores cookie- og GDPR politik her

Betingelser fastliggere

Hvem må benytte pladsen?
En fast plads må benyttes af kernefamilien (ægtefælle/samlever og børn/børnebørn på max 20 år). Alle andre betragtes som gæster: Dagsadgang = 20 DKK | Overnatning (inkl pool) = 70 DKK | Adgang til pool (kun sammen med campist) = 70 DKK. Ved udlejning af vogn betales 70 DKK pr barn og voksen pr døgn. Det er jeres ansvar, at jeres gæster betaler. Køb evt gæstekort - se priser og typer under de enkelte sæsoner på website.
Betaling sæson- og helårsplads
Første halvdel af pladsens pris skal betales senest 1. marts. Sidste halvdel senest 1. juni. Rykkergebyr 200 DKK. Husk ved opstart at aflæse elmåleren og informere os om målerstanden. Tjek måleren løbende - ved fejl på måler afregnes efter et anslået forbrug.
Betaling forsæson og eftersæson
Forsæsonen betales senest 1. marts. Eftersæsonen betales ved opstart. Rykkergebyr 200 DKK. Husk at aflæse elmåleren ved sæsonstart og informere os om målerstanden. Tjek måleren løbende - ved fejl på måler afregnes efter et anslået forbrug.
Reservation og afbestilling af fastligger plads
Sæsonpladser skal bestilles senest ved sæsonafslutning. Er en helårsplads ikke tømt 1. oktober, betragtes den som genbestilt. Vi opkræver ikke depositum, men ved afbestilling efter 1. januar betaler I et afbestillingsgebyr på 1000 DKK for en forsæsonplads samt 2000 DKK for helårs- og sæsonpladser. Efter sæsonstart kan helårspladser ikke afbestilles. Sæsonpladser kan gratis nedgraderes til en forsæsonplads, hvis vi får besked senest 1. juni.
Oprydning og aflevering af pladser
Ved afmelding afleveres pladsen afrettet og klar til indflytning. Hvis I har etableret terrasse, skal pladsen genetableres med rullegræs senest i september. Alternativt kan terrassen blive liggende, hvis den er brugbar. Pladser med terrasser kan kun opsiges i foråret, hvis terrassen er brugbar og bliver liggende. Fjernes vognen alligevel i foråret, betales der for perioden, hvor pladsen ikke kan sælges pga manglende græs. Typisk en forsæson. Man faktureres for klargøring og oprydning, hvis ikke det er sket.  Ved nedlukning for sæsonen skal alle pladser være opryddet.
Terrasser og teltunderlag
Der må kun etableres terrasser på helårspladser samt på pladserne 682-908. Den skal godkendes af lejrchefen og må ikke være større, end der er plads til en bil. I området ved havet, hvor vognene skal flyttes i vinterhalvåret, må gulve blive liggende. I så fald skal I selv senest 20. september klippe hækken til gammel beskæring på inderside og top. Grene skal køres på bålpladsen på stranden. På en forsæsonplads må I placere et underlag i forteltet, men der må ikke være presenninger eller anden groundcover omkring vogn og telt.

Camping- og brandreglement

Hegn
Pladser må ifølge brandreglerne kun hegnes på 3 sider. Der må ikke opsættes egne træhegn eller etableres havelåger. Små flytbare trådhegn til at holde hunden inde må opsættes, men skal godkendes af lejrchefen og tages ned, når vognen er ubeboet. Ulovlige hegn vil blive fjernet.
Sikkerhedsafstand
3 m afstandsreglen indskærpes. Der må KUN være redskabstelte mellem enhederne, hvis reglen kan overholdes. Et redskabstelt må stå tæt på egen eller naboens vogn, men der skal altid være mindst 3 m til nærmeste anden enhed. Samme regler gælder for pavilloner og anneksvogne på dobbeltpladser. 
Sikkerhedsudstyr
Vi har brandstandere placeret over hele pladsen - læg mærke til hvor den nærmeste ligger ift jeres plads. Hjertestartere hænger ved receptionen og motorcykeludstillingen. Se også pladskortet.
Her skal være pænt og rent
Vi gør rent minimum to gange i døgnet i højsæsonen. Tag hensyn til personalet og brug ikke toilet og køkkener, når de er i gang. Jeres plads skal altid fremstå ryddelig og velholdt. Husk at vaske vognen, så den ikke er grim og grøn af alger. I skal selv holde græsset omkring vogn og fortelt og kan låne en plæneklipper af os. Ønsker eller magter I ikke selv at slå græsset, kan vi hjælpe med en aftale. Hække og træer må kun beskæres efter nærmere aftale. Tag fat i os i receptionen.
Affald
Bemærk, at affaldscontainere kun er til almindeligt husholdningsaffald. Storskrald skal afleveres på genbrugspladsen – I kan låne trailer af os. Vi bortskaffer også gerne storskrald mod betaling. Græs og andet haveaffald placeres bag receptionen i haveaffaldscontainerne. Rengøring af fisk skal ske på vores fiskeplads ved receptionsbygningen. For at undgå lugtgener pakkes fiskeaffald i lufttætte poser, inden det smides i containeren.
Ro
Hunde er altid velkommen, men husk at samle efterladenskaber op. En gøende hund er til stor gene for jeres naboer, så efterlad den ikke alene. Der må ikke spilles høj musik i dagtimerne, ligesom der skal være ro på pladsen fra klokken 23-08. Spil bold på boldpladserne bla på stranden, hvor leg med fx vandpistoler også skal foregå. Pas på børnene, kør max 15 km/t og undgå unødvendig kørsel. Parker max en bil pr plads og ikke på ledige nabopladser.
Nattevagt
I nødstilfælde eller ved uro kan nattevagten tilkaldes på T 21753749.

Se camping- og ordensreglement samt andre betingelser her